• Sprzęt Kellys

Rosół, kawa i pajda ze smalcem

Wtorek, 29 marca 2016 · dodano: 29.03.2016 | Komentarze 2

Zaczęło się groźnie - po ok. kilometrze jazdy uświadomiłem sobie, że...nie włączyłem Stravy!!! Ufff, ale by było! :) Potem już na spokojnie bez większych emocji i bez szaleństw pokonałem trzy przełęcze i zameldowałem się w restauracji na Kocierzu. Tam z racji kiepskiego samopoczucia zadbałem o swoje zdrowie zamawiając rosół. Do tego dostałem chleb ze smalcem jako przystawkę, a po wszystkim wypiłem kawkę z ekspresu. Tak naładowany pojechałem walczyć z mordewindem,  który wręcz zmuszał mnie do pedałowania na zjazdach z przełęczy. Po przyjeździe do domu wysłałem żonie screenshota z nakreślonej trasy, a na nim - siedemdziesięciokilometrowe serce!

Kategoria 50-99 km, Szosa

k4r3l
| 19:48 środa, 30 marca 2016 | linkuj ps. po takim konkretnym treningu to człowiek czuje, że żyje! :)
| 19:45 środa, 30 marca 2016 | linkuj Na Kocierzu melduję się średnio kilkadziesiąt razy w roku, ale jeszcze tam nic jadłem (nie licząc banana przywiezionego z domu, hehe) - za wysokie progi jak dla mnie :DDD

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iniem