Lipiec, 2013

• Sprzęt Chariot

W odwrotnym kierunku

Niedziela, 21 lipca 2013 · dodano: 25.07.2013 | Komentarze 0

Nastała kolejna słoneczna niedziela więc nadszedł czas na ROWER! Bardzo fajna okazała się zrealizowana poprzednim razem pętelka więc tym razem w większym rodzinnym gronie postanowiliśmy ją powtórzyć. Ażeby nie było identycznie zrobiliśmy to w odwrotnym kierunku. Tak więc niektórym pot lał się po plecach już na początku, tj. podczas podjazdu w Wilkowicach. Plus tego był taki, że szybko ujrzeliśmy króla beskidu śląskiego tj. Skrzyczne, a poza tym podjazd oznacza z reguły następujący po nim zjazd-w tym przypadku wyjątkowo długi i po równiutkiej nawierzchni w stronę Łodygowic.

Wystarczyło przejechać na drugą stronę nieprzyjaznej rowerzystą ulicy Żywieckiej i z drogi na Rybarzowice można było zjechać na ścieżkę rowerową prowadzącą do Szczyrku. Do tej górskiej miejscowości niestety nie dojechaliśmy, gdyż cała trasa nieco nam się wydłużyła z powodu licznych postojów, m.in. na zabawę na placach zabaw czy moczenie stóp w górskim potoku.

Do domu wracaliśmy oczywiście nieczynną obwodnicą. Tam też niestety musieliśmy zarządzić chwilowy, przymusowy postój z powodu złapania gumy.

Kategoria 0-49 km, Z dzieckiem

Za miedzą

Piątek, 19 lipca 2013 · dodano: 25.07.2013 | Komentarze 0

Wycieczka po pracy na wypożyczonym rowerze. Miejsce...Katowice! Przyznam, że nieco się zdziwiłem, ponieważ spodziewałem się jazdy jedynie po zatłoczonych ulicach, a znalazłem ciekawe ścieżki na terenie nadleśnictwa Katowice...

... miło spędziłem czas ogródku piwnym (sic!) niedaleko tych ścieżek, a także miałem okazję podziwiać Bazylikę i zespół klasztorny franciszkanów w Panewnikach.

Kategoria 0-49 km, Szosa

• Sprzęt Chariot

Ścieżka rowerowa jak marzenie

Sobota, 6 lipca 2013 · dodano: 25.07.2013 | Komentarze 0

Eh jaki świat byłby piękny gdyby istniały takie ścieżki rowerowe. Na przejażdżkę z Bielska w stronę Szczyrku wybraliśmy się będącą w budowie obwodnicą miasta. Na odcinku gdzie jest już asfalt, a nie jest jeszcze dozwolony ruch samochodów można śmigać całą szerokością drogi i cieszyć się powierzchnią płaską jak stół.

Celem wycieczki było zatoczenie pętli Z Bielska do Buczkowic i z powrotem przez Łodygowice. Polecam ścieżkę rowerową ze Szczyrku, przez Rybarzowice do Łodygowic-choć znacznie węższa niż wspomniana obwodnica, to naprawdę dobrej jakośći. W tym kierunku ponadto cały czas lekko z górki więc gdyby nie podjazd w Wilkowicach Górnych to praktycznie wcale byśmy się nie zmęczyli.