• Sprzęt mERIDA

Nie muszę się wstydzić

Czwartek, 25 kwietnia 2013 · dodano: 25.04.2013 | Komentarze 3

Jeśli wziąć pod uwagę dystans i przewyższenia to jest to pierwsza trasa w tym roku, której nie muszę się wstydzić. Nareszcie wjechałem asfaltem na przeł. Kocierską. Bardzo malownicza trasa! Postanowiłem zatoczyć pętelkę omijając przeł. Przegibek, choć już wiem, że w przyszłości zrobię tą trasę w odwrotnym kierunku z Przegibkiem jako pierwszym podjazdem. Najbardziej w kość dała mi przełęcz Targanicka łącząca Wielką Puszczę z Targanicami. Po zjeździe z Kocierza nie spodziewałem się, że przede mną taka stromizna. Ledwo dałem radę na szosowych przełożeniach. Tak czy owak trasa udana, wreszcie poczułem satysfakcję z przebytej trasy. Ponadto zawsze przyjemnie jest jeździć w miejscach gdzie mnie jeszcze nie było (przynajmniej na kolarce).

Zapora w Tresnej i śnieg na stoku góry Żar:
AquaPark na Kocierzu:

Przeprawa przez Sołę w Porąbce:

Kategoria 50-99 km, Szosa

ramboniebieski
| 20:07 piątek, 26 kwietnia 2013 | linkuj To rzeczywiście prawdziwa górska trasa. Wiem coś o niej, choć nie jeździłem tam na rowerze. Kolega miał chatę na prz Kocierskiej i byłem tam kiedyś kilka dni. Pamiętam dobrze te podjazdy, gdzie mój "maluch" miał problemy. Gratuluję trasy, przewyższenia zawodowe i dobra średnia.
ludwikon
| 18:13 piątek, 26 kwietnia 2013 | linkuj Terenu już tam z Kubą trochę zjeździłem. Ale zawsze może być więcej!
k4r3l
| 18:07 piątek, 26 kwietnia 2013 | linkuj ekstra, że Ci się spodobało w tych okolicach, teraz zapraszam jeszcze w teren :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iotaj