• Sprzęt TREK

Tropienie "borsuka"

Wtorek, 22 listopada 2016 · dodano: 23.11.2016 | Komentarze 2

Dziś - jak od paru dni - nadal mocno wiało. Odpuściłem więc szosę i wsiadłem na świeżo wypucowanego górala. W zainteresowaniu był w miarę nowy singiel poprowadzony z Szyndzielni nad zaporę w Wapienicy. Na Szyndzielnię wjechałem przez Kozią i Kołowrót kierując się później drogami do zrywki drzewa w stronę Klimczoka. Posiłkując się zapisem trasy na profilu "Piaska" udało mi się znaleźć początek trasy - poźniej musiałem jeszcze kilkukrotnie sprawdzać czy na pewno dobrze jadę, bo wyraźna ścieżka przerywana jest czasami odcinkami szerszej leśnej drogi. Na górnym, sliskim, stromym trawersowym odcinku dwukrotnie się wywróciłem więc dobrego zdania o nim nie mam ale po kilkudziesięciu kiepskich metrach zaczyna się fajny singiel z ciekawymi niezbyt trudnymi hopami. Borsuka pokonałem w towarzystwie kolegi na zielonym Canyonie, którego spotkałem na górze jak szukał po krzakach początku singla :) Po powrocie zapiąłem przyczepkę i pojechałem po córkę do przedszkola.

ludwikon
| 09:45 czwartek, 24 listopada 2016 | linkuj Ciekawe czy to wina tego, że rowerzyści byli zbyt pewni siebie i część z nich odpuściła głosowanie, czy reszta ludności miała dość wygrywania tego projektu i oni wzięli się za siebie.
k4r3l
| 08:59 czwartek, 24 listopada 2016 | linkuj ciekawe co teraz będzie - kasy ścieżkowcy nie dostaną na przyszły rok, więc zostaje samopomoc chłopska, hehe - szkoda, ale dwa lata z rzędu wygrywać budżet to i tak sporo ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ionag