• Sprzęt Kellys

Dziewicze tereny

Poniedziałek, 9 maja 2016 · dodano: 11.05.2016 | Komentarze 1

Tereny dla mnie dzeiwicze - nie mam pojęcia dlaczego choć tak niedaleko ja kręciłem w tych rejonach pierwszy raz!? Mowa o gminie Stryszawa i miejscowościach typu Ślemień, Kocoń, Lachowice, Pewelka. Piękne, zalesione tereny, przez które przebiega nieuczęszczana droga często o bardzo dobrej nawierzchni. Teren pagórkowaty ale o takim nachyleniu gdzie można przycisnąć bo wiadomo, że zaraz podjazd się skończy, a nie będzie ciągnął się w nieskończoność. Spokój i cisza, podczas której słyszysz tylko szum łańcucha wiatru i świergotanie ptaków. W najbliższym czasie na pewno podjadę tam zatoczyć kilka kółek. Gdy w dalszej części trasy wjechałem w miejscowości leżące bliżej Baraniej Góry czyli Wieprz, Węgierska, Radziechowy, Lipowa nadal było klimatycznie ale niestety ruch samochodowy sporo większy.

Na trasie dwa razy przejechałem pod sporą chmurą i mimo, że na horyzoncie widziałem słońce jechałem w mocnym deszczu. Na szczęście szybko wysychałem podczas dalszej jazdy. Najwięcej obaw miałem patrząc na rejony Skrzycznego i szalejącą tam burzę - na szczęście poszła w nieznane zanim tam dojechałem: