• Sprzęt TREK

EnduroTrails OS1, OS3

Sobota, 30 kwietnia 2016 · dodano: 01.05.2016 | Komentarze 2

Jutro zawody ET zatem warto podpatrzyć nowe trasy zanim są otaśmowane. A nowością jest OS1 i 3. Jedynka to trasa genialna jeżeli chodzi o jej przebieg. Biegnie singlem, którego nigdy bym sam nie znalazł, w totalnej dziczy, terenami wręcz niedostępnymi i niewidocznymi z wyznaczonego szlaku czarnego, który biegnie nieopodal. Posiada jedną wadę (dla mnie-dla innych to może być zaleta), a mianowicie trudną ukośnie stromą ściankę. Poza tym jest przejezdna. Jeżeli pokusić się o zwolnienie w niektórych momentach można liczyć na super widoki.
Natomiast oes trzeci jest kręty w początkowej fazie, a bardzo szybki pod koniec. Ma sporo uskoków z korzeni, twarde, nie gliniaste podłoże, mało kamieni - jednym słowem bomba!
Szkoda, że jechałem go prawie o zmroku. Na pewno wrócę na oba odcinki, choć z oesem nr 1 będzie ciężko gdyż po zawodach ma być zlikwidowany w związku z przebiegiem trasy przez tereny prywatne.