• Sprzęt TREK

Szkolenie MTB

Sobota, 24 października 2015 · dodano: 29.10.2015 | Komentarze 1

Na zaproszenie Maćka (takie fejsbukowe zaproszenie, nie osobiste :) stawiłem się w sobotnie przedpołudnie w Cygańskim Lesie przed jego serwisem rowerowym. Podobnie postąpiło około 50ciu rowerzystów - enduraków, emtebeków, kobiet, mężczyzn... Wielu skorzystało z okazji darmowego szkolenia pod okiem zawodowców, tj Marka Konwy i Macieja Wojtowicza. Była to również doskonała okazja do poznania nowych twarzy czy po prostu pojeżdżenia w większym gronie. Chłopaki bardzo się starali lecz jak sami przyznali przy takiej ilości osób aspekt szkoleniowy był nie do ogarnięcia. W mniejszym gronie na pewno można by udzielić więcej indywidualnych rad i wskazówek. Na pewno nie jeden z obecnych na imprezie rowerzystów skorzysta z odpłatnej oferty jaką ma u siebie Maciej. Mnie osobiście cieszy, że trasy na których ćwiczyliśmy mam na co dzień pod nosem i wskazówki które otrzymałem czy podpatrzyłem mogę szlifować bez potrzeby organizowania całodziennej wyprawy. Na pewno przyda mi się trening przejazdu po sekcji korzeni na "dawnym zielonym". Obite żebra po jednym z nieudanych przejazdów to dowód, że trzeba to rozegrać nieco inaczej :)
"Dawny zielony" rozjeżdżaliśmy w mocno okrojonym składzie. Po ćwiczeniach oesów na "Twisterze" większość składu się rozjechała. Dopiero tam było widać, że mała grupa to niezbędne założenie takich szkoleń.