• VAVG 12:30min/km
  • Aktywność Bieganie

Televrin

Sobota, 1 sierpnia 2015 · dodano: 10.08.2015 | Komentarze 0

Najwyższy wierzchołek wyspy Losinj w Chorwacji, gdzie spędzałem urlop, kusił mnie swoją "najwyższością" (588 m.n.p.m.) podczas każdego wyjścia na plażę, czy spacerach po okolicy.

W końcu pewnego pięknego słonecznego i wietrznego dnia rodzinkę wysłałem na plaże a samemu poszedłem "wbiegać" na szczyt. Owo bieganie przeplatane było marszem na tyle często, że trudno nazwać je prawdziwym biegiem. Szlak prowadzący na szczyt jest stromy, a podłoże po którym się idzie wymaga twardych butów trekingowych a nie miękkich adidasków.

Widoki, które rozpościerają się dookoła, gdy tylko opuści się granicę lasu zapierają dech w piersiach. Momentami rezygnowałem z biegu tylko dlatego, że idąc można było uważniej patrzeć w dal.

Niestety to wyjście zakończyło moje bieganie w Chorwacji. Naciągnąłem jakieś ścięgno przy prawym kolanie i kolejna próba biegu trwała jedynie 5km. i przerywana była chodem z powodu bólu.