• Sprzęt TREK

Wieczorny FUN

Poniedziałek, 12 maja 2014 · dodano: 12.05.2014 | Komentarze 2

To był wyjazd czysto zabawowy. Wyjazd o 18:30, a więc niewiele czasu do zmroku. Krążyłem niedaleko domu aby mieć blisko gdy zapadnie zmrok. W las wjechałem w okolicach Straconki i zboczami, leśnymi ścieżkami dotarłem do Stalownika. Krótkie zwiedzanie ruin szpitala, a następnie do Wilkowic i wjazd asfaltem w kierunku Magurki. Odbiłem na schronisko przy Rogaczu skąd po raz pierwszy miałem okazję docenić pracę jaką włożyli autorzy ścieżek zjazdowych w tym rejonie-zabawa podczas zjazdu jest przednia i nie zmienia tego nawet bardzo wysoki poziom trudności na niektórych fragmentach tras!

Kategoria 0-49 km, Beskid Mały, MTB

ludwikon
| 12:47 środa, 14 maja 2014 | linkuj ...i poodkrywać wszystkie możliwości zjazdów.
k4r3l
| 06:53 wtorek, 13 maja 2014 | linkuj oj tak, żałuję, że nie mogłem być tam podczas zawodów enduro - musiało być świetne widowisko! trzeba będzie jeszcze kilka razy tamtędy pozjeżdżać, żeby przełamać się na niektórych fragmentach, hehe

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zegar