• Sprzęt Chariot

Uphill z obciążeniem

Sobota, 17 sierpnia 2013 · dodano: 17.08.2013 | Komentarze 5

Wycieczka rowerowa pod hasłem wspinaczki, mozolnej wspinaczki. Pod koniec wjazdu asfaltem z Łodygowic na Magurkę z nie byle jakim, bo 30kg. obciążeniem miałem już naprawdę dość! Ale jak to zwykle bywa u celu całe zmęczenie gdzieś znika i człowiek cieszy się z wykonanego zadania. Tym razem pełen emocji zjazd którymś z licznych terenowych szlaków zastąpiła mi długa przerwa na szczycie zagospodarowana jedzeniem jeżyn i borówek, a następnie zjazd z powrotem asfaltem z mocno zaciśniętymi hamplami. Po drodze do domu jeszcze wizyta w karczmie "Stara Szmergielnia". Polecam - jedzenie dobre, a dzieciaki mają frajdę z przebywania w pobliżu zwierząt (na miejscu jest stadnina koni).

ludwikon
| 14:48 wtorek, 27 sierpnia 2013 | linkuj Fakt...Wilkowice
Pominięty | 01:03 poniedziałek, 26 sierpnia 2013 | linkuj na mapie widać że do Łodygowic to Ty miałeś jeszcze kawałek to Wilkowice ta miejscowość
| 14:21 piątek, 23 sierpnia 2013 | linkuj Szczerze...przy takim tempie podjazdu to dobrze że spała aż do szytu bo z pewnością by się niecierpliwiła
jakubiszon
| 19:46 czwartek, 22 sierpnia 2013 | linkuj Szacun!!!! Ada pewnie była w 7 niebie :)
k4r3l
| 04:10 niedziela, 18 sierpnia 2013 | linkuj Wow, to się nazywa wycisk :) A dzieciak pewnie miał niezłą frajdę, hehe.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pkres